2018 -2019 н.р.
Засідання №4
Тема. Самоосвітня діяльність
учителя в умовах встановлення Нової української школи
Мета: узагальнити світовий досвід самоосвітньої
діяльності вчителя, познайомити вчителів із нововведеннями “Закону про освіту”, що регулюють питання
атестації педпрацівників; сприяти розвитку професійної майстерності вчителів
району та їх підготовці до роботи в умовах встановлення Нової української
школи, вказавши їм на інноваційні шляхи самоосвітньої діяльності; підвести
підсумки роботи РМО за навчальний рік, узагальнити наявні результати; об’єднати
зусилля словесників району у створенні оптимальних умов для реалізації головної
мети компетентнісного навчання – формування внутрішньої мотивації навчання,
вміння оперувати знаннями для вирішення проблеми, вміння співпрацювати та
знаходити творчі рішення, розвиток критичного мислення учнів, осмислення
життєвих цінностей та власного призначення тощо; запроваджувати компетентнісний
підходу до навчання в практику роботи освітян-словесників району.
Форма проведення: методичний практикум
Місце проведення, дата: КЗ « Олександрівська ЗШ І-ІІІ ст.Долинської районної ради»
№
п/п
|
План засідання
|
Дата
|
Відповідальний
|
Відмітка
про виконання
|
І.Теоретичний модуль
“Офіційно. Нова українська школа: практика, проблеми, інновації”
|
||||
1.
|
Вмотивований учитель – агент змін сучасного освітнього простору
Представлення напрацьованих матеріалів
ІІІ ( дистанційного) засідання.
|
|
Козова Т.О.,
керівник
РМО
Модератори
локацій
|
|
2.
|
Пам’ятка вчителю
Стратегія змін: нова модель післядипломної педагогічної освіти.
|
|
Данилюк В.І., завідувач методичного кабінету
відділу освіти
|
|
ІІ. Практичний
модуль “Методичний вернісаж: віртуальна екскурсія”
|
||||
3.
|
Vale!: запрошуємо на
відкритий урок
Відвідування відкритих
уроків учителыв, що атестуються
Мета відвідування: шляхи
розвитку емоційно-ціннісної компетенції школяра на уроках мови та літератури
в умовах встановлення Нової української школи
.
|
|
Всі вчителі
|
|
ІІІ.
Діяльність РМО: підсумки та плани
|
||||
4.
|
Підведення підсумків роботи
РМО. Ефективність діяльності РМО (аналіз роботи).
|
|
Данилюк В.І.,
Козова Т.О.
|
|
5.
|
Обговорення плану роботи
на новий навчальний рік.
|
|
Всі вчителі
|
|
6.
|
Моніторинг
особистісно-професійного зростання вчителя: діагностичне анкетування.
|
|
Данилюк В.І.,
Козова Т.О.
|
|
Домашнє завдання: особливості вивчення нових творів зарубіжної
літератури у 11 класі: власне бачення.
Засідання №3
Тема. Дистанційне навчання як інноваційна
форма освіти НУШ
Мета: з метою успішної реалізації головної цілі літературної
освіти (формування в учнів ключових, предметних компетентностей) познайомити вчителів-словесників з технологією
організації дистанційного навчання; надати практичну допомогу: запропонувати
методичні “родзинки” для роботи у режимі дистанційного навчання у процесі вивчення учнями російської мови та зарубіжної
літератури; сприяти розвитку професійної майстерності
вчителів та їх підготовці до роботи в умовах
становлення НУШ.
Термін проведення: лютий- березень
Форма проведення: дистанційний квест
№
п/п
|
План засідання
|
Дата
|
Відповідальний
|
Відмітка
про виконання
|
|
І.Рубрика “Офіційно. Нова українська школа: практика, проблеми, інновації”
|
|||||
1.
|
До конспекту вчителя
Технологія фахової
майстерності: організація дистанційного навчання у процесі викладання
гуманітарних дисциплін.
|
грудень-січень 2018-2019
|
Козова Т.О
КЗ «НВК «Долинська гімназія-ЗНЗ І-ІІІ ст. №3 Долинської районної ради»
|
||
ІІ. Методичний
Сезам
Практичні аспекти організації дистанційного
навчання у процесі викладання російської мови та зарубіжної літератури
|
|||||
2.
|
Електронні сервіси для організації дистанційного
навчання у процесі викладання російської мови та зарубіжної літератури: BLOG, WIKIWIKI, YOU TUBE (практичний аспект).
|
грудень-січень 2018-2019
|
Фокус- група
вчителів-словесників КЗ « Гурівська, Олександрівська, Братолюбівська, Боківська ЗШ І-ІІІ
Долинської
районної ради»
Модератори - Лимар Н.О
Музика В.М
|
||
3.
|
Мультимедійний
плакат ТHINGLINK як елемент віртуального конспекту в сучасній методиці
викладання російської мови та зарубіжної літератури.
|
грудень-січень 2018-2019
|
Фокус- група
вчителів-словесників опорного закладу
№4 та його філій
Модератор -
Данилюк В.І
|
||
4.
|
Інтерактивний
плакат як сучасний засіб дистанційного навчання у процесі вивчення зарубіжної
літератури.
|
грудень-січень 2018-2019
|
Фокус- група вчителів-словесників опорного закладу №3 та філій
Модератор –
Козова Т.О.
|
||
5.
|
Метод
«цікавий проект», або Інтерактивна складова пошуково-дослідницької діяльності
учнів у системі шкільної літературної освіти.
|
грудень-січень 2018-2019
|
Фокус- група
вчителів-словесників КЗ «Молодіжненська, Новогригорівська І, Суходільська»
Модератор -
Крижановська Т.Я.
|
||
6.
|
Ейдетика та мнемотехніка як засіб формування навчальних
компетентностей учнів на уроках російської мови та зарубіжної літератури.
|
грудень-січень 2018-2019
|
Фокус- група вчителів-словесників КЗ «Долинська ЗШ № 1,
№2, Маловодянська , Червоноозерська»
Марунич А.І
|
||
Домашнє завдання: самоосвітня діяльність
учителя і сучасні електронні освітні ресурси
|
|||||

Розвиток емоційного інтелекту школярів на уроках російської мови та зарубіжно літератури з метою вдосконалення знань, умінь, навичок, необхідних для впровадження емоційно-ціннісного підходу у викладацьку практику вчителів-словесників району провести семінарське заняття та відкриті уроки, вказати на методи та прийоми, що розвивають емоційну компетентність школяра, допоможуть словесникові побудувати навчальний процес під гаслом: «Школа з людським обличчям»
Форма проведення: проблемний семінар Місце так дата проведення:КЗ «НВК-Долинська гімназія-ЗШ І-ІІІ ст.№3 Долинської районної ради»
№
п/п
|
План засідання
|
Дата
|
Відповідальний
|
Відмітка
про виконання
|
1.
|
Інтерактивна вправа “Коло думок”
IQ чи EQ? Або що важливіше на уроках
словесності?
|
Данилюк В.І., завідувач
методкабінету
відділу освіти
Козова Т.О.,
керівник РМО
|
||
І.Фахові проблеми: “Методичні гойдалки”
|
||||
2.
|
До конспекту вчителя
Емоційний інтелект і сучасний урок російської мови та зарубіжної літератури
|
Фокус- група вчителів-словесників КЗ «Молодіжненська,
Новогригорівська І, Суходільська»
Модератор-
Гнатишин Н.А
|
||
ІІ. Методична
скарбничка: емоційно-ціннісний компонент навчання
|
||||
3.
|
Методи і прийоми,
спрямовані на реалізацію емоційно-ціннісного компонента.
|
Фокус- група вчителів-словесників опорного закладу №4 та його філій Модератор-Соловйова Л.І.
|
||
4.
|
Психолого-педагогічні
прийоми, які сприяють створенню ситуації успіху на мотиваційному та
організаційному етапах навчальної діяльності.
|
Фокус- група вчителів-словесників опорного закладу №3 та філій
Модератор-Брик М.П.
|
||
5.
|
Психолого-педагогічні
прийоми, які сприяють створенню ситуації успіху на етапі рефлексії.
|
Фокус- група вчителів-словесників КЗ «Долинська ЗШ № 1,
№2, Маловодянська , Червоноозерська»
Модератор-Ткаченко О.А.
|
||
ІІІ. В
об’єктиві – відкритий урок
|
||||
6.
|
Vale!: запрошуємо
на відкритий урок
Відвідування відкритих уроків.
Мета відвідування: шляхи розвитку емоційно-ціннісної компетенції школяра
на уроках мови та літератури в умовах встановлення Нової української школи.
|
|||
7.
|
Всі вчителі
|
|||
10.
|
Сторінками методичної
літератури .
Огляд
методичної літератури з питань викладання
зарубіжної літератури в 9-ому класі. Аналіз матеріалів уроків зарубіжної
літератури (ж–л “Зарубіжна літ-а в школах України”. – 2017-2018 рік).
|
Козова Т.О.,
керівник РМО
|
Домашнє завдання:
Підготувати
конспект уроку для участі у конкурсі “Урок, яким я пишаюся
Засідання №1
Тема.
Актуальні питання вивчення зарубіжної літератури та російської мови у
2018-2019 н.р.: стан, проблеми, перспективи.
Мета: обговорити низку актуальних
питань, пов’язаних із організацією вивчення зарубіжної літератури та російської
мови у 2018-2019 н.р.: закцентувати увагу на ключових змінах в оновлених
навчальних програмах 5-9 класів та навчальних програмах 10-11 класів, які
набудуть чинності 1 вересня 2018 року, на компетентнісному підході до навчання
(формуванню засобами літератури та мови ключових та предметних компетентностей,
впровадження в практику навчання наскрізних ліній); сприяти розвитку
професійної майстерності вчителів та їх підготовки до роботи в інноваційному
освітньому просторі.
Форма проведення: методичний
Сезам: завтра – на урок
№
п/п
|
План засідання
|
Дата
|
Відповідальний
|
Відмітка
про виконання
|
Рубрика
«Офіційно. Фаховий сервер»
|
||||
1.
|
Аналіз роботи
методичного об’єднання за минулий навчальний рік та завдання щодо піднесення
результативності його роботи у 2017-2018 навчальному році.
|
Козова Т.О.,
керівник РМО
|
||
2.
|
Особливості викладання російської мови та зарубіжної літератури у 2018-2019
навчальному році відповідно до державних стандартів базової і повної
загальної середньої освіти в галузі “Мова і література”.
Ознайомлення з пакетом нормативних документів, рекомендацій стосовно
особливостей, змін у викладанні предметів МОН України та КЗ “КОІППО” імені
В.Сухомлинського.
|
Козова Т.О.,
керівник РМО
Данилюк В.І., завідувач методичного кабінету
відділу освіти
|
||
3.
|
Навчально-методичний
апарат та основні принципи його практичного використання: знайомство з новими
і удосконаленими програмами, підручниками, посібниками.
|
Данилюк В.І., завідувач методичного кабінету
відділу освіти
|
||
4.
|
Презентація календарного
планування із зарубіжної літератури для 10-х класів за новими програмами.
|
Козова Т.О.,
керівник РМО
|
||
ІІ. Рубрика “Кейс
інновацій”
|
||||
5.
|
Світ друкованого слова
Екскурс за матеріалами
фахової літератури (журнали: “Зарубіжна література в школах України”, “Всесвітня література” тощо).
|
Данилюк В.І., завідувач методичного кабінету
відділу освіти
|
||
ІІІ. Рубрика “Методичне розмаїття”
|
||||
6.
|
Творчий звіт вчителів-слухачів курсів зі зарубіжної літератури та
слухачів авторських об’єднань у складі творчих груп, майстер-класів.
|
Гнатишин Н.А.,
Молодіжненська ЗШ
|
||
7.
|
Результати он- лайн анкетування з метою вивчення професійних запитів вчителів
зарубіжної літератури..
|
Данилюк В.І., завідувач методичного кабінету
відділу освіти
|
Домашнє завдання:
1. Опрацювати статтю Ревнивцевої О.В. («Методичний
вісник», 54).
2. Моделювання
уроків за новою програмою з
використанням сучасних технологій навчання
Тема.
Немає коментарів:
Дописати коментар