План засідань РМО





http://klub-drug.ru/wp-content/uploads/2011/04/12814379.gif

2018 -2019 н.р.


Засідання №4
Тема. Самоосвітня діяльність учителя в умовах встановлення Нової української школи
Мета: узагальнити світовий досвід самоосвітньої діяльності вчителя, познайомити вчителів із нововведеннями  “Закону про освіту”, що регулюють питання атестації педпрацівників; сприяти розвитку професійної майстерності вчителів району та їх підготовці до роботи в умовах встановлення Нової української школи, вказавши їм на інноваційні шляхи самоосвітньої діяльності; підвести підсумки роботи РМО за навчальний рік, узагальнити наявні результати; об’єднати зусилля словесників району у створенні оптимальних умов для реалізації головної мети компетентнісного навчання – формування внутрішньої мотивації навчання, вміння оперувати знаннями для вирішення проблеми, вміння співпрацювати та знаходити творчі рішення, розвиток критичного мислення учнів, осмислення життєвих цінностей та власного призначення тощо; запроваджувати компетентнісний підходу до навчання в практику роботи освітян-словесників району.
Форма проведення: методичний   практикум
Місце проведення, дата:  КЗ « Олександрівська ЗШ І-ІІІ ст.Долинської районної ради»

п/п
План засідання
Дата
Відповідальний
Відмітка
про виконання
І.Теоретичний модуль Офіційно. Нова українська школа: практика, проблеми, інновації
1.





Вмотивований учитель – агент змін сучасного освітнього простору
Представлення напрацьованих матеріалів  ІІІ ( дистанційного) засідання.




Козова Т.О.,
 керівник РМО
Модератори  локацій

2.

Памятка вчителю

Стратегія змін: нова модель післядипломної педагогічної освіти.


Данилюк В.І., завідувач методичного кабінету
відділу освіти


ІІ. Практичний модуль “Методичний вернісаж: віртуальна екскурсія”
3.
Vale!: запрошуємо на відкритий урок
Відвідування відкритих уроків учителыв, що атестуються
Мета відвідування: шляхи розвитку емоційно-ціннісної компетенції школяра на уроках мови та літератури в умовах встановлення Нової української школи  .



Всі вчителі



ІІІ. Діяльність РМО: підсумки та плани
4.
Підведення підсумків роботи РМО. Ефективність діяльності РМО (аналіз роботи).


Данилюк В.І.,
Козова Т.О.

5.
Обговорення плану роботи на новий навчальний рік.


Всі вчителі


6.
Моніторинг особистісно-професійного зростання вчителя: діагностичне анкетування.


Данилюк В.І.,
Козова Т.О.


Домашнє завдання: особливості вивчення нових творів зарубіжної літератури у 11  класі: власне бачення.



Засідання №3
Тема.  Дистанційне навчання як інноваційна форма освіти НУШ
Мета: з метою успішної реалізації головної цілі літературної освіти (формування в учнів ключових, предметних компетентностей) познайомити вчителів-словесників з технологією організації дистанційного навчання;  надати практичну допомогу:  запропонувати методичні родзинки для роботи у режимі дистанційного навчання у процесі вивчення учнями російської мови та зарубіжної літератури; сприяти розвитку професійної майстерності вчителів та їх підготовці до роботи в умовах   становлення  НУШ.
Термін  проведення: лютий- березень
Форма проведення:  дистанційний квест
п/п
План засідання
Дата
Відповідальний
Відмітка
про виконання
І.Рубрика “Офіційно. Нова українська школа: практика, проблеми, інновації”
1.
До конспекту вчителя
Технологія фахової майстерності: організація дистанційного навчання у процесі викладання гуманітарних дисциплін.
грудень-січень 2018-2019
Козова Т.О
КЗ «НВК «Долинська гімназія-ЗНЗ І-ІІІ ст. №3 Долинської районної ради»

ІІ. Методичний Сезам
Практичні аспекти організації дистанційного навчання у процесі викладання російської мови та зарубіжної літератури
2.
Електронні сервіси для організації дистанційного навчання у процесі викладання російської мови та зарубіжної літератури: BLOG, WIKIWIKI, YOU TUBE (практичний аспект).
грудень-січень 2018-2019
 Фокус- група вчителів-словесників КЗ « Гурівська, Олександрівська, Братолюбівська,  Боківська ЗШ І-ІІІ     
 Долинської районної ради»
Модератори -  Лимар Н.О
Музика В.М

3.
Мультимедійний плакат ТHINGLINK як елемент віртуального конспекту в сучасній методиці викладання російської мови та зарубіжної літератури.
грудень-січень 2018-2019

 Фокус- група вчителів-словесників  опорного закладу №4 та його філій
 Модератор - 
Данилюк В.І

4.
Інтерактивний плакат як сучасний засіб дистанційного навчання у процесі вивчення зарубіжної літератури.

грудень-січень 2018-2019

Фокус- група вчителів-словесників  опорного закладу №3  та філій
Модератор –
Козова Т.О.  

5.
Метод «цікавий проект», або Інтерактивна складова пошуково-дослідницької діяльності учнів у системі шкільної літературної освіти.

грудень-січень 2018-2019


 Фокус- група вчителів-словесників КЗ «Молодіжненська, Новогригорівська І,  Суходільська»
Модератор - Крижановська Т.Я.

6.
Ейдетика та мнемотехніка як засіб формування навчальних компетентностей учнів на уроках російської мови та зарубіжної літератури.

грудень-січень 2018-2019

Фокус- група вчителів-словесників КЗ «Долинська ЗШ № 1, №2,  Маловодянська , Червоноозерська»
Марунич А.І

Домашнє завдання: самоосвітня діяльність учителя і сучасні електронні освітні ресурси






http://klub-drug.ru/wp-content/uploads/2011/04/12814379.gifЗасідання № 2


Розвиток емоційного інтелекту школярів на уроках російської мови та зарубіжно  літератури з метою вдосконалення знань, умінь, навичок, необхідних для впровадження емоційно-ціннісного підходу  у викладацьку практику вчителів-словесників району провести семінарське заняття та відкриті уроки, вказати на методи та прийоми, що розвивають емоційну компетентність школяра, допоможуть словесникові побудувати навчальний процес під гаслом: «Школа з людським обличчям»
     Форма проведення: проблемний семінар                                                                                            Місце так дата проведення:КЗ «НВК-Долинська гімназія-ЗШ І-ІІІ ст.№3 Долинської районної ради»
13 л                   Дата проведення: 13 лютого 2019 року


п/п
План засідання
Дата
Відповідальний
Відмітка
про виконання
1.
Інтерактивна вправа Коло думок
IQ чи EQ? Або що важливіше на уроках словесності?

Данилюк В.І., завідувач методкабінету
відділу освіти
Козова Т.О.,
керівник РМО

І.Фахові проблеми: Методичні гойдалки
2.
До конспекту вчителя
Емоційний інтелект і сучасний урок російської мови та зарубіжної літератури

Фокус- група вчителів-словесників КЗ «Молодіжненська, Новогригорівська І,  Суходільська»
Модератор-
Гнатишин Н.А


ІІ. Методична скарбничка: емоційно-ціннісний компонент навчання
3.
Методи і прийоми, спрямовані на реалізацію емоційно-ціннісного компонента.

Фокус- група вчителів-словесників  опорного закладу №4 та його філій Модератор-Соловйова Л.І.

4.
Психолого-педагогічні прийоми, які сприяють створенню ситуації успіху на мотиваційному та організаційному етапах навчальної діяльності.

Фокус- група вчителів-словесників  опорного закладу №3  та філій
Модератор-Брик М.П.

5.
Психолого-педагогічні прийоми, які сприяють створенню ситуації успіху на етапі рефлексії.

Фокус- група вчителів-словесників КЗ «Долинська ЗШ № 1, №2,  Маловодянська , Червоноозерська»
Модератор-Ткаченко О.А.

ІІІ. В об’єктиві – відкритий урок
6.
Vale!: запрошуємо на відкритий урок
Відвідування відкритих уроків.
Мета відвідування: шляхи розвитку емоційно-ціннісної компетенції школяра на уроках мови та літератури в умовах встановлення Нової української школи.  




7.
Відкритий мікрофон: “Думки з приводу…”: обговорення відвіданих уроків, обмін досвідом проведення уроків зарубіжної літератури та російської мови.

Всі вчителі


10.
Сторінками методичної літератури .
Огляд методичної літератури з питань викладання  зарубіжної літератури в 9-ому класі. Аналіз матеріалів уроків зарубіжної літератури (ж–л “Зарубіжна літ-а в школах України”. – 2017-2018 рік).

Козова Т.О.,
керівник РМО


Домашнє завдання:
Підготувати конспект уроку для участі у конкурсі “Урок, яким я пишаюся





http://klub-drug.ru/wp-content/uploads/2011/04/12814379.gif
Засідання №1


Тема. Актуальні питання вивчення зарубіжної літератури та російської мови у 2018-2019 н.р.: стан, проблеми, перспективи.
Мета: обговорити низку актуальних питань, пов’язаних із організацією вивчення зарубіжної літератури та російської мови у 2018-2019 н.р.: закцентувати увагу на ключових змінах в оновлених навчальних програмах 5-9 класів та навчальних програмах 10-11 класів, які набудуть чинності 1 вересня 2018 року, на компетентнісному підході до навчання (формуванню засобами літератури та мови ключових та предметних компетентностей, впровадження в практику навчання наскрізних ліній); сприяти розвитку професійної майстерності вчителів та їх підготовки до роботи в інноваційному освітньому просторі.
Форма проведення: методичний Сезам: завтра – на урок

п/п
План засідання
Дата
Відповідальний
Відмітка
про виконання
Рубрика «Офіційно. Фаховий сервер»
1.
Аналіз роботи методичного об’єднання за минулий навчальний рік та завдання щодо піднесення результативності його роботи у 2017-2018 навчальному році.

Козова Т.О.,
керівник РМО


2.
Особливості викладання російської мови та зарубіжної літератури у 2018-2019 навчальному році відповідно до державних стандартів базової і повної загальної середньої освіти в галузі “Мова і література”.
Ознайомлення з пакетом нормативних документів, рекомендацій стосовно особливостей, змін у викладанні предметів МОН України та КЗ “КОІППО” імені В.Сухомлинського.



Козова Т.О.,
керівник РМО


Данилюк В.І., завідувач методичного кабінету
відділу освіти

3.
Навчально-методичний апарат та основні принципи його практичного використання: знайомство з новими і удосконаленими програмами, підручниками, посібниками.

Данилюк В.І., завідувач методичного кабінету
відділу освіти

4.
Презентація календарного планування із зарубіжної літератури для 10-х класів за новими програмами.

Козова Т.О.,
керівник РМО


ІІ. Рубрика “Кейс інновацій”
5.
Світ друкованого слова               
Екскурс за матеріалами фахової літератури (журнали: Зарубіжна література в школах України, Всесвітня література тощо).

Данилюк В.І., завідувач методичного кабінету
відділу освіти

ІІІ. Рубрика Методичне розмаїття
6.
Творчий звіт вчителів-слухачів курсів зі зарубіжної літератури та слухачів авторських об’єднань у складі творчих груп, майстер-класів.

Гнатишин Н.А.,
Молодіжненська ЗШ

7.
Результати он- лайн анкетування з метою вивчення професійних запитів  вчителів  зарубіжної літератури..

Данилюк В.І., завідувач методичного кабінету
відділу освіти

Домашнє завдання:
1. Опрацювати статтю Ревнивцевої О.В. («Методичний вісник», 54).
2. Моделювання уроків за новою програмою  з використанням сучасних технологій навчання
Тема

Немає коментарів:

Дописати коментар